I’m back

Siden det snart er en måned siden sist jeg blogget, så tenkte jeg det kanskje var på tide. Jeg har jo tenkt på bloggen, logget inn på blogsoft hver dag, (utrolig koselig å se at dere er inne å ser uansett om jeg ikke blogger!) og hatt med meg kameraet selv om det ikke har blitt brukt. Men så har klokken alltid bikket 12 før jeg har fått åpnet “post innlegg” og da har jeg mistet motet, haha. 

I går så jeg meg selv på tv og hadde en åpenbaring om at. . . Mye av det jeg og Sophie diskuterer gir faktisk ikke mening, og jeg sier gjerne ting uten å tenke over at hei dette kommer faktisk på tv. Jeg mener, hvor mange snakker om mensen og fjerting på tv? Men til nå synes jeg jo selv at jeg ikke har sagt noe ille, selv om det sikkert er enda verre ting de bare har klipt bort, haha! Men vi er jo bare oss selv, som til tider kanskje kan være litt mye. 

Så ja, nå skal jeg prøve å bli flinkere. Selv om timeplanen min som oftest tilsier at det ikke blir tid til pc før 11-12 om kvelden. Men jeg har savnet bloggen, så mer enn bare ètt innlegg per måned skal jeg klare ♥ Og dere må gjerne komme med tips til hva dere vil jeg skal blogge om, blir fort kjedelig med “hverdagsblogging”. . . 

6 kommentarer
    1. Yaay! Har savnet deg. Du kunne hatt en spørsmålsrunde ? 😀 eller legge ut video kanskje, det hadde vært gøy å se!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg