karakter godkjent+

Fikk nok en gang bekreftet at jeg er gammel i dag da jeg begynte å snakke om været. . . “det e kun gamlinga som snakke om været” sa Sophie da jeg kommenterte at det var sol men iskald vind ute i dag. Eller er det bare typisk norsk å alltid skulle kommentere været? Klarer ikke helt å bestemme meg, haha. I tillegg blir jeg alltid litt klein etter å ha snakket om været, for det er en typisk ting man å snakke om når man ikke har noe annet å si.

Det var så godt å se henne igjen, etter aalt for lenge! Også fikk jeg møtt Robin, som jeg har ventet veldig lenge på å møte. Sophie har alltid sagt at hun visste jeg kom til å like han, men jeg er av natur alltid skeptisk til nye personer. Heldigvis for han er han en super fyr som er både snill og morsom! Så han er godkjent+ vil jeg si.

Morsomt så lik jeg og Sophie plutselig ble med samme jakke og høyde, tvilling-dvergene haha

 

Haha “øøh har vi alle samme god-sia eller. . .?” Når alle har samme god-side er det ikke lett å skulle stille opp på bilde sammen assa.

Vi tok en sen, lang lunsj på gründer før vi tok turen til Elgsnes. Robin var veldig fascinert av naturen vår, så derfor måtte vi jo vise hvor fint vi har det her! Godt å møte flere som synes det, har følt meg ganske alene en stund om studere den fine naturen vi har i Nord Norge, haha. Tror de fleste nordlendinger ikke klarer helt å sette pris på det, siden vi tross alt ser det hver dag. Men det er jo ikke hveeer dag at vi har fint vær da! Men ikke la bildene lyve, det var iskaldt. 0 grader og vind. . .

11 kommentarer

Siste innlegg