ukens “must have”

For en god stund siden begynte jeg å engasjere meg litt i dette med dyretestet kosmetikk. Ikke alle kan støtte alt av gode saker – men å droppe sminke som er testet på dyr er noe jeg synes alle kan bidra med. Det er ikke store omvendingen for de fleste, og det koster jo heller ikke noe ekstra for sminke som ikke er dyretestet 🙂 Jeg fant i alle fall fort ut at IsaDora er et av merkene som ikke tester på dyr – til min store glede! De har i alle år vært favoritten min når det kommer til solpudder.

Både kosten og pudderet bruker jeg daglig og har brukt det i sikkert 5 år nå. Jeg har pudderet i to forskjellige farger for å bruke det mørkeste ved hårfestet, på kinnbeinene og haka. Det lyseste bruker jeg i hele ansiktet 🙂

Jeg er kanskje over gjennomsnittet glad i disse solpudrene og har derfor to av det lyseste – for å alltid ha ett i reserve. . . Men de er virkelig av de beste! Også varer de en evighet, så du slipper å kjøpe nytt hele tiden. IsaDora kan kjøpes HER på nelly.

Og selvfølgelig ble forrige ukes “must have” bortglemt, er det ikke bare typisk meg 🙂 Men da kommer jeg sterkere tilbake – og har nå forhåndsskrevet noen innlegg til ukene fremover!

Om du lurer på om ditt favorittmerke er testet på dyr, så har du en liste over merker som ikke tester på dyr HER.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg