ukens “must have”

Inneholder annonselenker

Så å si hver eneste dag bruker jeg øyeskygge, det har egentlig bare blitt en del av min daglige sminkerutine. Dette kitet fra NLY har jeg blitt totalt avhengig av! Jeg kjøpte det for vel to år siden men tok det i bruk for ikke så veldig lenge siden. Som dere kan se er det bruntonene som er de mest brukte, siden jeg synes det er det fineste. Sort kan jeg fint bruke om jeg skal ut en lørdag, men til hverdags synes jeg det blir for hardt.

Siden det er en stund siden jeg kjøpte det aner jeg ikke om det er dyretestet (men jeg tipper det er det), men man får forsåvidt ikke kjøpt det på nelly lengre uansett. IsaDora har derimot et lignende kit, som jeg har bestilt meg! Jeg har linket til produktene, bare klikk på firkantene på bildet for å komme til kosten og øyeskyggen fra isadora 🙂

– My favorite eyeshadow and brush – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg