verste jeg vet, men elsker å gjøre

Haha jeg må bare dele denne videoen! I går da jeg hentet Sophie skremte hun livet av meg med verdens styggeste maske. . . Jeg er sikker på at jeg hadde puls på godt over 400 i flere minutt etterpå! Det er faen meg det verste jeg vet, å bli skremt helt plutselig. Men så elsker jeg jo selv å skremme andre, hehe. . . Elsker at jeg først begynner å skal poengtere at hun satt seg på vesken min, for så å se hva hun hadde på hodet og freake helt ut. Nå fikk jeg så sykt lyst til å innføre en fast “skremmevideo” hver uke, det tror jeg fort kunne blitt veldig morsomt.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg