jeg blir nok sittende her. . .

Endelig kan jeg ta meg tid til å blogge, dere kan tro jeg har fullt opp mellom alle sol-snappene fra Oslo. Neida,faktisk ikke. . . Jeg sitter å venter på godværet, jeg. Og om jeg skal tro yr.no blir jeg sittende ganske lenge! Gud forby at Nord Norge skal få en sommer hvor det bare er godvær. Jeg har i alle fall fått levert bilen på verksted (for å bytte om tema) og i morgen får jeg byttet bremsene! Haha hvor uinteressant info kan jeg egentlig komme med. . . 

Men er det noe jeg har lært de siste ukene, så er det at en skål jordbær fikser det meste! I alle fall mye, pluss at det gir meg en aldri så liten ekstra sommerfølelse. Men jeg skal vel egentlig ikke klage på regn, for jeg trives ganske godt i regn – så sant jeg sitter inne bak vinduet og beundrer det. Så jeg har slukket lyse på rommet og tent masse telys – også har jeg satt på twilight på tven! Twilight og jordbær er en god kombinasjon.

En annen ting som kurrerer sommersavn – shopping! Så da ble det en liten runde på nelly igjen. Mye sommerting denne gangen, så om sommeren ikke kommer før jeg får pakken, så blir jeg nok deprimert av å se på klærne. . . Har en pakke fra bikbok som venter på posten i dag, så om jeg hæres (er det et ord som finnes i en ordbok egentlig?) å gå ut i regnet får jeg hentet den idag!

Klikk på bildene for å komme til klærne!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg