denne helgen var ekstra alt

Hurra for første søndagen på evigheter hvor jeg ikke har kjent antydning til at jeg rørte alkohol på lørdag! Formen min i går var på topp, jeg fikk i meg den obligatoriske søndagspizzaen (eller mer den obligatoriske junkfooden, that is) og brukte hele dagen på å spille. Perfekt søndag med oppladning til jobb idag! Hvis du ser bort fra at Jon Blund ikke meldte sin ankomst før klokken var nærmere 05 i morges, og jeg startet på jobb kl 08 🙂 “Oh what a joy” var vel egentlig første tanken jeg hadde da mobilen gikk av klokken 07. Blandingen av ekstrem søvnmangel, forvirrelse og kvalme kurerte jeg med en boks burn som jeg sakte men sikkert har tømt i løpet av dagen.

Meg, Martine B, Martine P, Isabel og Kristine

Så noen bilder fra lørdagen! Dere som følger meg på snapchat fikk vel med dere hele natten min, men til dere andre så ser dere et lite utdrag her. Jeg heter sstinemari  om du vil legge meg til å se mystoryen min 🙂

Jeg startet på vorsj hos Martine P og kjæresten hennes sammen med flere andre og STORkoste meg! Denne lørdagen var virkelig morsom, og jeg tror det er lenge siden jeg har hatt det så koselig og morsomt på byen. Jeg er forsåvidt ikke typen som har det kjipt på byen, men denne helgen var av en eller annen grunn ekstra bra og ekstra alt. Kanskje fordi temperaturen begynner å nærme seg såpass mye nå at man slipper jakke? For nå savner jeg bare sola!

Synes tydeligvis det er kult å gape på alle bilder jeg tar. . . 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg