for fire år siden..

PS. Jeg vet det er noe galt med headeren min, det blir fikset snart!! 🙂

I går er en sånn kveld hvor jeg saumfarte harddisken min og så tilbake på hvordan livet mitt var for flere år siden. Jeg har gått tilbake til Oktober 2011 og kjenner at hm. . . Jeg savner den tiden litt, jeg! Jeg hadde nettopp farget håret mitt mørkere etter å ha vært blondine aaalt for lenge, og resultatet ser dere på første bidet. . . Det ser muligens fint ut, men jeg husker at jeg var nesten grønn i hodebunnen, haha! Jeg skulle få rettet opp i en fargefeil som endte med at jeg ble platina med å stripe det brunt. . . . Heldigvis gikk det ikke lang tid før jeg farget det helt mørkt!

HVORDAN hadde jeg så fine, naturlige bølger?! For det er jo egentlig slik håret mitt skal se ut etter en tur i dusjen, uten retting. . . Men går jeg i dusjen nå og lar vær å rette det får bare halve håret fine bølger 🙁 Jeg skulle ønske jeg hadde hemmeligheten den dag i dag, for sånn vil jeg gå hver dag. . .

Blir mye hårsnakk nå – men halllooo så fint hår jeg hadde?! Mulig jeg var mye flinkere å gå til frisør. . .? Ikke vet jeg, men jeg skulle ønske håret mitt var like friskt og fint i dag. Og at jeg husket hvordan jeg laget akkurat de krøllene på bildet under 🙁 Her skal det eksperimenteres i kveld!

Faen. Nå savner jeg mørkt hår.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg