igår var det jo lett?

Hei fra en litt sliten jente som synes at å stå opp klokken 7 i dag var i tyngste laget. . . Men det gikk! Jeg kan ikke skjønne, for i går var det jo lett å hoppe opp? Haha er vel bare one of those days. Heldigvis har jeg fri i morgen så jeg tok meg en powernap tidligere med god samvittighet. Men det var i alle fall morsomt å komme i gang med en ny gjeng på jobb, jeg stortrives og har troen på at dette blir kjempebra fremover!

I går fikk jeg skiftet om til vinterdekk. Da jeg så det var frost på bilen i går morges var det ingenting annet å gjøre enn å ringe Harstad Dekksenter – for jeg tar absolutt ingen sjanser. Så nå har babyen min fått på seg nye sko, i likhet med mor! (ref bilde lengre ned i innlegget) Skulle ønske jeg kunne tilføye “nå skal vinteren bare komme” men jeg vil helst ikke snakke om noe som får meg til å tenke på all snøen som er i vente. . . 🙁


 

 

Sååå var jeg en tur på posten i går – a’ mor har fått seg litt nytt da!

Ole Henriksen walnut complexion scrub
Denne scrubben fra Ole Henriksen har jeg hatt tidligere og jeg ELSKER den! Så da måtte jeg ha enda en krukke siden jeg har blitt fri. Den renser utrolig godt, selv om jeg med min problemhud aldri får den perfekt. . . Har forresten bestilt meg time hos hudlegen for det, så da blir det kanskje endringer om litt 🙂 Scrubben får du kjøpt HER.

Reebok joggesko
Siden mine gamle så å si har takket for seg med tanke på utseende, var det på tide med nye, hvite sko! Oi mine gamle blekner i forhold, haha. . . Du kan kjøpe skoene HER. Mine desisert favoritter av alle sko!

Joico Color Endure shampoo & balsam
Shampooen trodde jeg var lik den jeg bruker i dag, men jeg misset et viktig ord – violet. . . Så det er altså ikke den shampooen jeg trodde kun fordi jeg var for lat til å sjekke dusjen, haha. Men jeg satser på at disse er god uansett! Så får jeg ta med en lillashampoo fra frisøren i tillegg når jeg skal dit. Disse kan kjøpes HER!

Joico Color Endure hårkur
Etter å ha brukt joico sin vanlige hårkur tenkte jeg å gi denne en sjanse, den er jo tross alt for farget hår og da tenker jeg den passer bedre. Jeg gleder meg til å teste den ut i kveld, så skal jeg fortelle dere om den når jeg har prøvd den et par ganger! 🙂

Når vi snakker hår – snart skal jeg til frisøren igjen! Da skal jeg få det enda kaldere og det gleder jeg meg til. Tror også jeg skal klippe det denne gangen – om jeg tør. . . Som oftest blir det til at jeg bestiller klipping, så kommer jeg i stolen, blir usikker og dropper det. Men denne gangen tror jeg det er nødvendig, for nå er det et stk ganske slitent hår her!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg