hvordan person er jeg vol2

Nå tror jeg at jeg har fått tilbake en god dose motivasjon for å blogge. Så nå skal jeg gjøre mitt beste for å holde denne bloggen godt oppdattert. <3 Jeg har planlagt noen kommende innlegg og håper jeg klarer å skrive dem. Jeg har også planlagt noen personlige innlegg jeg ønsker å skrive, men der har jeg litt mer skrivesperre. Ikke bare er det vanskelig å skrive slike innlegg, som det i går, men jeg er også såpass pirkete at jeg blir sittende å lese gjennom hundre ganger før jeg er fornøyd.

Her har dere et lite innlegg for å bli liiiitt bedre kjent med meg! Lik innlegget om dere vil ha flere slike innlegg 🙂

Som passasjer er jeg. . . Ganske nervøs til tider, (spørs jo hvem jeg sitter på, da) men som regel mest fornøyd med at jeg slipper å kjøre selv, haha!

På ferie er jeg. . . Hun som helst ser at det eneste jeg trenger å bekymre meg for, er sand i trusa eller at vinden skal ødelegge håret. Jeg liker ikke å stresse når jeg er ute å reiser, og ser helst at jeg kan ligge med beina høyt – med god samvittighet! (helst med solbriller på og ved bassengkanten) Er heller ikke så stor fan av fylleturer og har derfor aldri vært på en eneste jentetur, mest fordi de fleste venninne mine ønsker slike ferier. Jeg tenker at er man på ferie, så skal man kose seg og slappe av – ikke ligge fyllesyk 11 av 14 dager.

Tyrkia 2014

På treningssenteret er jeg. . . Tja.. Tidligere var jeg hun som gjerne dro med 2-3 venninner, sto å snakket ved apparatene og treningsøktene ble på 2 timer – hvor 1 time ble brukt på å faktisk trene. Nå drar jeg helst alene så jeg slipper å bli distrahert! Eller med en venninne jeg vet motiverer i stedet for å distrahere. Blir kanskje ikke rett å si “nå” heller, i og med at jeg faktisk ikke har trent på leeenge.. Men ja, tankegangen har endret seg litt de siste årene!

På kino er jeg. . . Veeeldig sjelden, kun når det er viktige filmer! Som for eksempel Fast and Furious, Harry Potter og Twilight. Det er typiske filmer som drar meg mot kinoen.

Når jeg er på pcen. . . Kan du risikere å enten ikke få svar om du snakker til meg overhodet – eller så svarer jeg etter 1 minutt. Jeg blir alt for oppslukt i det jeg gjør.. Men i det siste har jeg brukt pcen mindre og mindre og latt telefonen gå varm heller, hehe. Jeg bruker kun pcen til å blogge og om jeg skal bestille noe, og det har blitt dårlig med begge deler i det siste.

På lørdagskvelden er jeg. . . Oi, det er så blandet. Enten har jeg bare lyst til å dra ut å drikke (som oftest) eller så vil jeg spille spill, se film, spise god mat og kose meg med godteri. MEN, det skal sies at i og med at jeg er på jobb annenhver lørdagskveld/natt ender jeg som oftest opp med alkohol de andre lørdagene.

Når jeg sminker meg. . . Jeg liker å tro at jeg bruker kort tid, i alle fall. Men når jeg står opp så bruker jeg ikke stort med tid faktisk. På med foundation, pudder og bryn! Bruker som oftest ikke mascara på hverdager. Men i helgene derimot, da kan jeg fort bruke en time (selv om jeg som oftest bruker kun 30 minutter på det meste) på å sminke meg, hehe.

På matbutikken er jeg. . . Å sende meg inn på en butikk for å handle når jeg har penger – ingen god plan.. Spesielt ikke på obs, oh my. Jeg blir gående å se på alle tilbudene og overbeviser meg selv om at jeg trenger alt. Eller så kan jeg ha de ukene hvor jeg sjekker alt av kalori-innhold før jeg putter det i vogna.

På shopping er jeg. . . Hun som helst ser på ting som er på salg, sånn at jeg føler jeg kan kjøpe dobbelt så mye. Jeg kjøper faktisk sjelden ting til fullpris, fordi jeg er opptatt av å spare der jeg kan spare 🙂 Good girl!

Bak rattet er jeg. . . Irritert på de jeg må dele veien med, som oftest. Jeg irriterer meg alt for lett over folk som 1. Bruker 1 minutt på å komme seg opp i fartsgrensen 2. ikke klarer å plassere seg i rundkjøringer 3. ikke klarer å holde seg oppe i fartsgrensen. Det hender jeg sitter alene i bilen og banner, eller rett og slett tyr til fløyta 🙂

På bussen er jeg. . . ALDRI. Med mindre jeg må.. Har ikke tatt bussen en eneste gang siden jeg fikk lappen tror jeg, hvis du ser bort fra når jeg har vært ute å reist. Jeg hater busser. Takler ikke å måtte stoppe på alle busstopp og stå ute å vente, haha.

På stranden er jeg. . . Veldig sjelden siden jeg er sjelden i syden. Men har jeg muligheten kan jeg gjerne tilbringe noen timer på stranden! 

På flyet er jeg. . . Som oftest rolig, men har funnet ut at med årene har jeg blitt mer nervøs, litt etter litt. Det kommer kanskje med årene? Haha..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg