tiden går så jævla fort

Forrige helg (okei shit denne uken har bare rast avgårde og tiden har gått SÅ JÆVLA FORT) var jeg som sagt på Gardermoen med hele Telenor. Kort fortalt: Kl 03.45 måtte jeg opp, kl 04.40 gikk bussen til flyplassen. Jeg må si at å stå opp så tidlig var enklere enn å stå opp kl 07 for å rekke jobb, haha. Landet kl 08, rett i frokostsalen for litt mat før vi gikk på rommene våre for å slappe av før lunsj og fullt opplegg resten av dagen. Jeg fikk sove en times tid før lunsj kl 12, så var det opplæring, foredrag og underholdning fra 12.30 til pausen kl 15, så var det påan igjen til klokken slo 17 og det var middag. Kl 19 begynte festen som var ferdig kl 24, så fortsatte festen i hotellbaren til kl 03 såå var det nasj på hotellrommet selv om det ble dårlig med det, haha.

 

Jeg var ekstremt dårlig på å ta bilder, og selv om jeg var superfornøyd med sminken fikk jeg faktisk ikke tid til å ta bilder 🙁 Det er faktisk for dårlig ass. Fikk møtt Arne og Bjarne da, haha!

Vi hadde folk som kunne sminke oss, mat til langt over hodet hele dagen og så mye brus vi bare orket å drikke. Hele dagen var jeg bare sånn WOOW fordi alt var så gjennomført, det var liksom noe nytt hele tiden. Selv om de gjerne kunne hatt litt flere sitteplasser og bord til lunsj og middag.. Broiler og Sondre Justad sto for musikken på festen, noe jeg var veldig glad for. Der har du gutter som kan det de holder på med! Sondre er magisk å høre på og Broiler vet hvordan de skal lage fest.

 

Søndagen var et kapittel for seg selv. Jeg merket at vi begynte med alkohol kl 17 på lørdag for å si det sånn, hehe. Å skulle fly gikk egentlig greit, men bussturen fra flyplassen var helt forferdelig. Men det var så absolutt verdt det! Forhåpentligvis får vi en like bra fest til neste år også, fingers crossed for det i alle fall!

 

Kjempefornøyd med å få møte Sondre, da!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg