min “nye” stue!

Kan jeg si endelig helg selv om jeg har hatt fri i hele dag? Hadde store planer om å sove lenge i dag, men klokken 11 ringte telefonen og det var umulig å sovne igjen etterpå. Men det gjorde at jeg fikk ryddet opp litt av rotet som har florert i leiligheten, om ikke annet! Ellers har jeg bare ligget på sofaen og sett svenske hollywoodfruer, der har dere min guilty pleasure. Jeg elsker reality og i snakk om det kom jeg nettopp på at jeg har en episode paradise å se, yes!

Siden jeg fikk ryddet i dag får dere nå se noen bilder av leiligheten min, tror jeg ikke jeg har delt bilder av stuen før? Her ser dere i alle fall ♥ Jeg begynner å bli veldig fornøyd nå!

Her har dere den nye skrivepulten min! Og over ser dere skuffen. . . Jeg får den altså bare ikke igjen, det er ett eller annet galt – men med tanke på at jeg har kjøpt den på jysk er jeg ikke overrasket. Tredje tingen (av fem) jeg har kjøpt derfra det er noe galt med. Jeg blir så irritert. Stolen er også fra jysk og alle bildene jeg har er fra pictureit.no.

Haha never mind det ene bildet som henger på veggen. . . Jeg er enda i tenkeboksen med tanke på hva jeg skal ha på veggene, og det var tilfeldigvis en spiker akkurat der. Så da ble det sånn inntil videre, haha. Jeg har i alle fall kjøpt èn flyvehylle (som jeg så fint kaller dem) som jeg skal ha en eller annen plass der. Men her har dere min nye sofa! Jeg elsker den og den passet perfekt inn. Den er fra fagmøbler. Tror jeg må kjøpe meg nytt sofabord er det eneste, for følte det ble for stort for sofaen.

Her inni er to nye bilder! Skal få kjøpt rammer til dem i morgen eller neste uke, så de får kommet opp på veggen. Det gleder jeg meg til – for de er SÅ fine! Og endelig har jeg noen bilder som er litt større enn de jeg har nå.

9 kommentarer

Siste innlegg