forelsket i et bilde

Se hva jeg endelig har fått rammet inn da, bildet mitt fra designbyodd.no! Har du sett noe kulere?? Jeg er så utrolig fornøyd og stolt, stolt over å ha byen min på veggen ♥ Jeg har enda et som jeg skal vise dere, men det sparer jeg og viser i et eget innlegg. Er det mulig å være forelsket i et bilde? Haha alle som har kommet inn døra har fått slengt i tryne “SE PÅ DET NYE BILDET MITT!” etterfulgt av “var det ikke fint?? hæ?? hæ??”

Alle synes såklart det er dritkult.

Nå vurderer jeg enda et bilde (i tillegg til dette og det andre jeg har) fordi de var så sykt kule. Kanskje av Norge eller en helt vilkårlig by som så kul ut, haha. Dere må i alle fall sjekke ut bildene, noe for enhver smak (og by)!

// Inneholder annonselink

Også blomsteren min da… Den har jeg også forelsket meg i, herregud SÅ FIN! Små gleder, dere.

Bilde fra designbyodd.no / Bilderamme fra Clas Ohlson / Blomster og potte fra plantasjen / Duftelys HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg