favorittene fra sommersalget

Jeg vet ikke om det er mulig å bli for gammel til å orke å bla side opp og ned på nettbutikker? I så fall har jeg nådd den alderen nå. Jeg elsker å shoppe, men når man må bla gjennom masse man ikke vil ha så blir jeg lei. Men jeg måtte uansett ta meg en tur innom sommersalget til nelly – der er det mye fint! Men gudene skal vite at det også er mye forferdelig.

Så her har jeg plukket ut mine favoritter! Ikke så mange som jeg trodde det skulle bli, men som sagt – jeg blir lei. Klikk på bildene for å komme til tingene <3

– Accessories & shoes –

Reebok Classics
629 NOK

NLY Shoes
189 NOK

NLY Accessories
74 NOK

Philip Lim
1147 NOK

Pieces
314 NOK

By Malene Birger
209 NOK

Day Birger et Mikkelsen
174 NOK

NLY Shoes
189 NOK

Richmond & Finch
279 NOK

NLY Shoes
174 NOK

NLY Accessories
74 NOK

NLY Shoes
131 NOK

 

– Casual / everyday –

 

 

NLY One
174 NOK

NLY One
174 NOK

NLY One
149 NOK

NLY Trend
149 NOK

Sally&Circle
139 NOK

NLY Trend
125 NOK

NLY Trend
104 NOK

Vero Moda
91 NOK

Sally&Circle
69 NOK

NLY Trend
199 NOK

NLY Trend
160 NOK
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg