materialistisk lykke

Goooood søndag! Jeg har vært våken i to timer allerede og er snart på tur ut døra for søndagsmiddag hos tante og onkel. Var på jobb i natt og ikke hjemme før nærmere 6, så at jeg var oppe kl 12 var litt i tidligste laget. Men det funker, om det hjelper på at jeg sovner tidligere i dag. I går var jeg også hos frisøren og fikk ekstrem makeover, viser dere bilder senere – jeg er sååå fornøyd!!

Så ville jeg vise dere noen nye ting jeg har fått! Jeg er så sykt fornøyd, har ikke hatt highlighter så det var på tide at jeg anskaffet meg det. Øyeskyggen har jeg vurdert å kjøpe lenge og er veldig glad for at jeg valgte å gå for den. Kjempefine farger og den sitter godt! Trenger ikke å plages like mye som jeg gjør med øyeskyggen min fra H&M som er 2 år gammel, haha. Og sist men ikke minst: NYE LEPPESTIFTER <3 Jeg har kun brukt den lys rosa to dager på jobb og den elsket jeg. Matt og tørr på leppene uten at det ble ubehagelig. Linker til noen av tingene:

TheBalm nude eyeshadow palette: HER
TheBalm Mary Lou Manizer: HER
Real Techniques blush brush: HER
MaxFactor lipliner farge nr 6: HER
Beauty UK gloss lipstick i fargen plumalicious
Beauty UK matt lipstick i fargen snob
NYX matt lipstick i fargen euro trash

Føler meg veldig treg siden jeg ikke har hatt denne før nå.. Men nå slipper jeg i alle fall å kjøpe ny på i alle fall noen år siden den er så drøy i bruk! Kosten var også utrolig god, så den anbefaler jeg til bruk av highlighter og blush.

Her ble jeg veldig positivt overrasket av merket beauty uk som jeg aldri har hørt om før. Den lilla er en glossy leppestift som setter veldig fin farge og den rosa er matt og tørr, slik jeg liker en matt leppestift. NYX sin var også utrolig fin, men til å være en matt ble den ikke like tørr som den rosa slik jeg liker dem. Liplineren sitter som bare pokker og har den fineste fargen.

Swatches av leppestiftene og liplineren! På min ellers fine selvbruningshånd 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg