before and after

På lørdagen var jeg som nevnt hos frisøren og jeg er så utrolig fornøyd! Myye kortere, tynnere og mørkere. Som alltid tynner jeg det ut noe helt sykt for jeg har alt for mye hår, så kan vel si at ca halve håret mitt lå igjen hos frisøren. Er fornøyd med at jeg turte å ta ca 20cm av lengden, for det er sykt lenge siden sist jeg hadde det på lengde med det her. Neste gang skal jeg få det enda kaldere – så det gleder jeg meg til!

Det er deilig med kort hår og ikke minst friskt hår! Og ja jeg er klar over at det er folk som har kortere hår enn det her.. Men for meg er det kort, som så å si alltid har langt hår.


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg