om jeg skal være så gæmlis å si det

Idag har vært en middels dag. Jeg har lenge vært plaget med pcen min som jeg kjøpte i fjor rett over nyttår. Eller kanskje jeg bare rett og slett fikk som fortjent med tanke på at jeg kjøpte HP? Jeg skal aldri være så dum igjen. Aldri. Jeg visste HP var no good men likevel tenkte jeg mer på pengeboka enn kvalitet.

I alle fall – i ett og et halvt år nå har jeg vært lynforbanna på elkjøp. Jeg kan skjønne at de kan gjemme seg bak lover og regler, men er det ikke mer viktig å holde kundene fornøyde? Jeg har vært alt annet enn fornøyd og har kjeftet på dem opptil flere ganger, og jeg hater å kjefte.. Man skulle i alle fall tro at de ville ha fornøyde kunder og kunne fikse opp på egenhånd uten å måtte gå gjennom feks HP. “vi følger forbrukerkjøpsloven” er en fin ting å kunne si når man ikke ønsker å hjelpe kundene selv. Jævla irriterende, men synd for dem som taper kunder på slik oppførsel.

Nå har jeg fått meg ny pc, heldigvis en av rette merket (asus <3 <3 <3). Så nå kan jeg begrave elkjøp for en lang lang tid og aldri dra tilbake dit. Om jeg skal være så gæmlis å si det, makan til kundebehandling.

Haha altså okei det bildet her er jo overhodet ikke passende til teksten, men kan skylde på at dagen har blitt bedre. Jeg fikk ut litt frustrasjon på han stakkars fyren som ikke bare hadde valgt å begynne å jobbe på elkjøp, men også valgte å stille seg bak kassa idag. Og jeg skal snart ut å jakte på pokemon.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg