unnet meg litt nytt

I og med at sommeren er over – og fordi jeg fikk skattepenger for ikke så alt for lenge siden – så unnet jeg meg litt nytt. Litt nye sko, jakker, buker og småting. Den sorte buksen jeg har på meg er fra Gina Tricot i modellen Molly og er seriøst den beste buksen jeg vet om. Holder godt på fargen og har masse stretch, så koster den bare 299kr! Har også bestilt meg litt småting fra ebay jeg skal vise dere en annen gang. Ellers trengte jeg alt – faktisk! Har begynt med noen regler når jeg shopper nå:

– Om det er på salg, spør deg selv: ville jeg kjøpt det på fullpris? Om ja, kjøp det.
– Se for deg hva du skal bruke til plagget og om du har ting å kombinere det med. Om du ikke klarer det, dropp det.
– Ta en tur gjennom klesskapet å se om du har noe lignende som det du kjøper. Det er ikke vits å ha 5 plagg som er basically like – med mindre det er sorte bukser da, kan aldri få nok sorte bukser.

Her ser dere i alle fall hva som var i den siste pakken min fra nelly!

Trenchcoat HER, har denne i sort også! Og den finnes i navy og beige. Den har det deiligste stretch-stoffet og passer til det meste.

Lang bomberjakke HER. Jeg har trengt en helt enkel jakke og denne var perfekt!

Klokke HER

Nike Air Force HER // Nly Shoes hvite sneakers HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg