uken som gikk #36

Jeg har sett alt for mange bloggere ha dette og tenkt hver eneste gang; shit sånn vil jeg også gjøre, SÅ GØY! Mest fordi det til tider er masse jeg vil skrive om, men som jeg tenker blir for dumt å vie et helt innlegg til. Så nå får jeg en unnskyldning for å bombadere dere med info om livet mitt ♥ Føler overskriften kan se feil ut med tanke på “#36” men det betyr altså at det er UKE 36, ikke at jeg tidligere har hatt 35 innlegg av samme typen.

UKENS OPPTUR
Jeg har fått frikort hos legen!! Haha de lille gledene i livet, dere. Siden jeg begynte på antibiotikaen mot acne 1.januar har jeg hatt en god del legetimer det første halve året, samt utgifter på medisin. Så nå var altså grensa nådd, frøkena har fått fripass på alt av lege og det som følger med resten av året.

UKENS NEDTUR
Dette er faktisk så sykt kjipt. Jeg hadde veldig lyst til å dra på Justin Bieber-konserten som skal være i Oslo om to uker, men trodde det var heeelt utsolgt og ikke mulig å få tak i. Men neida, plutselig tikket det inn en epost om at noen hadde billetter ledig! Men i mangel på venner å dra med (skulle ønske jeg var så fan at jeg kunne dratt alene, men nei..) ble det utsolgt for gode plasser (jeg nekter å sitte 1km unna scenen) og jeg sitter nå med en liten tåre i øyekroken. Vel vel, kommer forhåpentligvis andre muligheter.

UKENS LÅT
Jonas Blue – Perfect Stranger. Jeg har så sinnsykt hangup på den, hører på både orginalen, remix og acoustic. Har riktignok hatt hangup i en måned nå og ikke kun denne uka (og sikkert en måned til fremover), så måtte finne en remix jeg kunne putte i spillelista på jobb sånn at jeg kunne spille den på lørdagsnettene haha.

UKENS FILM
Ja, si det. Eneste filmen jeg har sett er den første av Sex and the city, så må kanskje bli den. Men den er jo i grunnen en sykt bra film uansett, så den fortjener å bli ukens film.

UKENS HØYDEPUNKT
At en venninne av meg endelig gikk offentlig med at hun venter en liten bebbi! Jeg er så glad på hennes vegne og gleder meg stort til å møte lille sjarmøren på nyåret ♥

UKENS TV-SERIE
Jeg har startet å se lilyhammer på nytt, til min store glede. Jeg elsker den serien og ble veldig lei meg når det ble klart at det ikke kom flere sesonger. Har du ikke sett lilyhammer før burde du virkelig gjøre det!

UKENS CRAVING
Jeg har hatt lyst på pizza med skinke, peperoni og ananas hele uken. Bestilte meg en på mandag og etter det har jeg hatt lyst på det hver dag. Fyfaen så digg, tror jeg må bestille en i kveld.

UKENS BILDE
I og med at jeg ikke tok ett eneste bilde (og ja, da mener jeg faktisk ikke ett eneste, ikke engang en dårlig selfie) før fredagen var jeg veldig glad helga ga meg muligheten, haha! Ville jo helst ikke at ukens bilde skulle bli et bilde av kun meg, så da ble det heller av meg og min preggo bestis Isabelle ♥

UKENS TANKE
Dette er egentlig helt lættis å skrive, men eneste tanken jeg kan komme på er.. Jeg begynte å tenke på at JEG har lappen. Som om det var så sykt å tenke på, jeg har jo tross alt hatt lappen i snart 3 år. Nei jeg fikk en slags åpenbaring, om kan kan kalle det det, og bare sånn shit tenk at jeg kjører bil. Følte meg nesten litt kul..? Haha så sykt lol.

UKENS INNKJØP
Her skulle jeg ønske at jeg kunne skrive billetter til Justin Bieber om to uker, men nei.. Jeg har ikke kjøpt så mye denne uken, så må kanskje bli tre gensre jeg bestilte fra Gina. My new favs! Modellen heter Love og er sykt digg. Nå har jeg den i fire farger, haha.

UKENS BLOGGINNLEGG
Jeg har vært veldig dårlig på å lese blogger den siste uken så denne posten må stå tom denne uken, sorreeey!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg