uken som gikk #38

Åh, fyfaen jeg kødder ikke nå. Har skrevet dette innlegget TO ganger, men hver gang glemt å lagre i utkast. Så har jeg vært på facebook en halvtime og når jeg da åpner fanen til blogg.no så bare BOOM, alt er borte fordi siden lastes inn på nytt. Faen altså. Jeg blir så jævla forbanna for dere ANER ikke hvor mye jeg hadde skrevet nå den siste gangen. Helvete. Jaja, here we go again! Og denne gangen skal jeg lagre som utkast hvert minutt for å være sikker på at det faen ikke blir borte. TAKK FOR MEG.

Også litt sånn off the topic og bare for å oppdattere dere på sinnstilstanden min, i dag er jeg litt sliten. Hadde jobb på telenor 08-16 i går, så var jeg på grunder fra 17-00. Med andre ord en eviglang dag og jeg var overlykkelig når hodet endelig traff puta halv ett – selv om jeg ikke var sliten mens jeg var på jobb. Men å ha en sånn dag går greit en gang i blant! Nå skal hver onsdag i tre uker se slik ut, men når jeg tenker meg om er det egentlig litt digg å ha mye å gjøre.


UKENS OPPTUR
Å innse at jeg har shitloads of money å bruke fordi jeg har vært flink å spare! Ikke at jeg har tenkt å sløse – men er bare deilig å vite at om jeg trenger en ny bukse, så kan jeg kjøpe en ny bukse uten å stresse. Så det var ètt happy besøk i mobilbanken, ètt av hundre hvor resten av gangene bare er deprimerende, haha.

UKENS NEDTUR
Å se alle som var på Justin Bieber-konsert, mens jeg satt igjen her hjemme og bare hurra jeg elsker alle vennene mine på snapchat :-):-) Hoppet glatt over alle uten å se på noen av snappene.

UKENS LÅT
Sondre Justad – Riv i hjertet. Altså æ elske han?? Syng for full hals med han i bilen <3 (føler jeg må skrive nordnorsk siden han synger nordnorsk hehe)

UKENS THROWBACK
Dette er en ny post siden forrige uke – hentet inspo hos annais siden jeg synes det var koselig.

Pappajente ♥

UKENS KINO
Kongens nei! Den må alle se. Fy fader for en bra film! Så synes jeg egentlig alle burde se filmer som er basert på virkeligheten, ingen har vondt av å lære litt historie. Og om folk er like lite glad i å lese bøker som meg (må seriøst skjerpe meg der) så kan man se det meste på film i dag. Skader ikke å lære seg litt om historien vår 🙂

UKENS FILM
Hodejegerne. Dette er en film jeg har sett før – men for 4-5 år siden. Jeg er veldig glad i norske filmer, og dere – vi har jo utrolig mange bra norske filmer! Norske filmer og Aksel Hennie, det er goodie goodie, det. Selv om jeg ikke er så glad i han i denne filmen. Føler han er med i de fleste norske filmene, i alle fall de mest kjente, men det er vel sånn det blir når man har en begrenset mendge norske skuespillere. Gleder meg som faen til å se Nobel! Altså den nye serien han er med i, som jeg forøvrig skal spare til søndag med å se.

UKENS HØYDEPUNKT
Hente Soph på flyplassen ♥ Alltid godt å gjenforenes, selv om vi ikke har hatt så alt for mye tid sammen annet enn den dagen og en tur på kino. Heldigvis skal jeg til Oslo om ikke lenge å møte henne og alle mine fiiine fine venner.

UKENS TV-SERIE
Jeg henger enda igjen på Under Samme Tak, og har innsett at det mest sannsynlig blir “ukens tv-serie” i alle fall fire uker frem i tid.

UKENS CRAVING
Speltlompe med salami. Jeg spiser det hele tiden. På fredag spiste jeg det til middag, kveldsmat og nattmat haha, så GODT!

UKENS BILDE
Jeg tok nøyaktig 5 bilder i forrige uke. Èn var selfie (en stygg en), tre av dem var bilder av når jeg starter på jobb og det siste var heldigvis et brukelig bilde. Haha jeg skal ikke le av situasjonen for det var krise – men bildet var ganske gøy da. Vi hadde oversvømmelse (ikke like brutalt som jeg synes ordet høres ut, men likevel ille) på jobb lørdagsnatten, så Hansi som jeg jobber med la seg ned på en flytemadrass vi casually hadde liggende (etter en sommerfest) for å sjekke sluken. Jeg lo greit når jeg kom inn å så han, men godt badeutstyret kom in handy igjen da! Og jo mer vann det ble, jo mer komisk var det å se flytemadrassen ligge å flyte på kjøkkenet.

UKENS TANKE
Jeg har prøvd å tenke meg til hvordan Norge hadde vært den dag i dag om Kongen i 1940 hadde sagt ja til avtalen Tyskland la frem. Nå refererer jeg såklart til filmen jeg så, Kongens nei. Kort fortalt: Før andre verdenskrig brøt ut i Norge la Tyskland frem en avtale som basically gikk ut på at de skulle ta over kontrollen av Norge. Dette sa Kongen nei til, selv om han visste at det ville bety krig i Norge og at mange ville dø. 

UKENS INNKJØP
Haha wait for it – tamponger. Kun fordi det er ca 4-5 måneder siden sist jeg kjøpte det (fordi jeg som regel alltid hopper over) og jeg har utviklet angst mot å kjøpe det igjen. Jepp, man trenger ikke være 14 år for å være flau over å legge en boks tamponger (og kun det) på kassa. Egentlig ganske teit for hva faen, alle kjøper det?? Alle (jenter og damer, that is) har jo mensen?? Haha, elsker å prate om mensen ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg