LØRDAG.

Jeg har ventet i en uke nå på at det skal slutte å regne så jeg kan få en sjanse til å vaske bilen. Men _hver_ eneste dag har det regnet. Om ikke på dagen, så på kveldene/natten. Men i dag dere – det er SOL! SOL i Nord Norge!! Så da blir det bilvask på gullet mitt i dag før jeg drar på polet å handler inn til i kveld. Men først må jeg klare å komme meg opp av sengen, alltid tungt å skulle stå opp før 12 på en lørdag..

I kveld skal vi i alle fall feire Lotte som hadde bursdag tidligere i uken, det blir kos! Lenge siden sist jeg har vært ute i Harstad nå, så blir gøy å stå på andre siden av baren til en forandring. Klær har jeg allerede bestilt og fått fra nelly, så nå gleder jeg meg bare til å se om jeg liker antrekket etter jeg har sminket meg og ordnet håret. Typisk om jeg ikke skal bli fornøyd og ender opp med noe gammelt.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg