lørdagen kom litt brått på, si

Lørdagen min startet litt brått med at jeg våknet klokken 00:45 i natt etter en powernap som egentlig skulle vare fra 19-21, men som åpenbart ble lengre enn planlagt. Så da var fredagen gått og lørdagen kom litt tidligere enn forventet haha. Så ble jeg vekt 10:30 av Sandra siden vi skulle på bilcross, noe som var heeelt OK egentlig, men på bilcross var det aalt for kaldt. Overrasker meg ikke om jeg våkner med influensa i morgen.

Nå sitter jeg på jobb å venter på at vakten min skal begynne kl 22. Har vært hos Sandra og Christer helt siden vi dro fra bilcross, fikk til og med servert taco til middag! Det er nice assa, klager ikke på det.

Jeg ser at det er noe heftig galt med høyre vippen min. Det irriterer meg kraftig at jeg ikke så det før nå og ikke får anledning til å fikse opp i det før jeg starter på jobb 🙁 Vurderer nesten å kjøre hjem for å hente vippelimet, men bare nesten.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg