uken som gikk #39

Denne kommer sykt sent egentlig. Hadde planlagt å poste den tidligere i uken også bare glemte jeg det helt av.. Men bedre sent enn aldri! Og i morgen kommer sammendrag av denne uken liksom, haha. Noen ting går bare i glemmeboken.

UKENS OPPTUR/NEDTUR
Her kommer jeg ikke på en eneste ting.. Vil si at uken har vært ganske så normal, haha. Kanskje bare en bra ting?

UKENS LÅT
Alt med Justin Bieber, kort og godt.

UKENS THROWBACK
Haha søtt! Fra 2009. På den tiden visste jeg ikke hva slettetang var (så det i alle fall ut som på bildene) og jeg gikk hele tiden med bølger en eller annen plass. Litt irriterende å se tilbake på egentlig. Ja og den pengeboka der brukte jeg til det ikke var noe igjen av den, haha. Fant den igjen her om dagen, langt ifra hvit lengre 🙂

UKENS FILM
Under the Toscan sun. Tror aldri jeg hadde sett den om det ikke var for at jeg første gang så den hos bestemor for mange, mange år siden. Koselig film, da!

UKENS HØYDEPUNKT
Altså det er sjelden jeg klarer å komme på noe som skiller seg ut i og med at ca hver eneste uke er ganske så lik. Så denne uken hadde tydeligvis ingen høydepunkt, i alle fall ikke som jeg klarer å komme på haha..

UKENS TV-SERIE
Nobel!! Om dere vil se den er det en NRK serie og du kan se den på appen deres eller nrk.no 🙂

UKENS CRAVING
Fremdeles speltlompe med salami 🙂

UKENS BILDE
Siden jeg ikke har bilder av stort annet – så blir det av meg!

UKENS TANKE
Rett og slett at hvor heldige vi er som bor i verdens rikeste og beste land.

UKENS INNKJØP
To nye leppestifter fra NYX! Skal vise dere senere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg