uken som gikk #40

Da var enda en uke gått! Jeg har aldri lagt merke til hvor fort ukene egentlig går, før jeg begynte å lage disse innleggene. De raser jo avgårde?? Nesten litt skummelt.. Jeg har i alle fall innsett at livet mitt kanskje er litt for kjedelig? Haha.

UKENS OPPTUR
Bestilte meg flybilletter til Oslo igjen! 20. – 24.oktober skal jeg ha en langhelg hvor jeg også skal få besøkt familie.

UKENS NEDTUR
Haha godt dette er det verste som har skjedd, men ukens nedtur var at Bella Napoli nektet å kjøre med mat til meg igår.. Ble egentlig ganske irritert, for jeg ringte 21:54 og de slutter utkjøring kl 22. Han i andre enden mente derimot at klokken var over 22, noe jeg fint kunne se både på tv, pc og mobil at den ikke var. Veeeeeel vel, om de ikke vil tjene penger så – sparte meg i alle fall 200kr!

En annen ting som var ganske nedtur (egentlig mer “ukens forbanna”) er kundeservicen til personligalmanakk.no. Mer useriøse folk skal man lete lenge etter. Skrev til dem tidligere i uken på facebook – åpnet, ingen svar. Så skrev jeg på nytt dagen etter – åpnet, ingen svar. Så en gang til – åpnet, ingen svar. Så en siste gang hvor jeg presiserer at de har elendig kundeservice og at det er dårlig at dem ikke svarer – fremdeles åpner dem kun meldingene uten å svare. Jeg vet ikke med dere, men sånt gjør meg egentlig forbanna. Driver man butikk  så må man nesten ta vare på kundene sine.

UKENS LÅT
Erlend Bratland – Lost. Hadde hangup på den da han slapp den for mange herrens år siden – og nå har jeg hangup igjen!

UKENS THROWBACK
Altså, søta??? Dette er fra september 2011. Hvor ble det av tiden jeg var så søt med blondt hår, egentlig hadde ganske stygge bryn og drakk tyrker på fest. THOSE WERE THE DAYS! Uten å kødde. 2011 var desidert det beste året – føler jeg.

UKENS FILM
Max Manus!

UKENS HØYDEPUNKT
Å endelig dra ut igjen! Altså det er så sykt lenge siden sist. Men som sagt – trives egentlig bedre på andre siden av baren.

UKENS TV-SERIE
Under samme tak.. Surprise? Haha.

UKENS CRAVING
Kebab. Derfor var det ekstra kjipt at Bella Napoli skulle være kjipne. Og nei det var aldri aktuelt å kjøre ut selv..

UKENS BILDE
Lotte ♥

UKENS TANKE
Hvor lite som skal til for å hjelpe noen. Om noen har det kjipt så skal det bare en liten melding til for å gjøre dagen litt lysere for dem! Noe å huske på.

UKENS INNKJØP
Not a damn shit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg