uken som gikk #41

Innså når jeg var ferdig med dette innlegget at shit her ble det mye tekst denne gangen! Men når jeg først begynner å skrive blir jeg kanskje litt revet med.. Har prøvd å korte ned, lover!

UKENS OPPTUR
Fikk ENDELIG bestilt meg kiropraktortime til denne uken, en time jeg faktisk hadde i dag. Har gått alt for lenge å utsatt det, så det var godt å endelig få løst opp litt knuter og knekt litt rygg.

UKENS NEDTUR
Jeg har i kanskje to mnd nå fått varsel om at bilnøkkelen min trenger nytt batteri. Og egentlig er det kun latskap som gjør at jeg ikke har byttet. I alle fall, bilen min er keyless, jeg trenger altså kun at nøkkelen er i bilen for å starte den med en knapp. Så hva tror dere skjer på søndag? Den er helt tom!! Så jeg får altså ikke start på bilen. Etter litt panikk åpner jeg en luke (sånn serr, kun åpner den) og tar ut reservenøkkelen (som forsåvidt kun hjelper meg å låse bilen utenfra) og da får jeg faen meg start. Nå har jeg lært, batteriet burde bli byttet med en gang. Selv om jeg forsåvidt ikke har lært og kun tatt i bruk reservenøkkelen, hehe..

Og ikke minst var det nedtur å bli vekt kl 10 på søndagsmorgenen, etter en natt på jobb hvor jeg ikke var i seng før klokken var halv 6-6, av unger som hoppet i overetasjen. Skulle til å si at det slår aldri feil, men er som regel hopping og tramping dagen lang så ikke overraskende gjør de det også når jeg sover, haha. Fikk heeeeldigvis sove igjen, men så var det samme regla kl 12. Og kl 14. Men da innså jeg at jeg kunne stå opp siden jeg skulle på middag til tante kl 16.

UKENS LÅT
Haha så sykt lættis, men DJ Broiler (jepp u heard me, DJ faktisk) med sommertider. Med andre ord gode, gamle broiler slik vi kjenner dem fra gammelt av. Det er ikke ukens låt fordi jeg har hørt på den så sykt mye, men den er helt latterlig fengende og jeg hører faktisk på den as we blog. I tillegg minner den meg om good old days (siden jeg er så gammel) med gode venner og camping – om sommeren. Og sommeren savner jeg som faen nå i dette trasige været.

UKENS THROWBACK
Haaahaaa jeg ler så høyt av hvordan jeg sminket meg da jeg var yngre, dette er juli 2012. Altsåååå hva skjer her med brynene liksom?? U not even related liksom. Men jeg var cute da.

Men siden det er litt kjedelig med sånne bilder tenker jeg at ukens throwback heller blir da jeg og Soph reddet en måse i 2012. Viktor ♥ Han bodde på verandaen til Soph og familien helt til han en dag var forsvunnet 🙁

UKENS FILM
Freedom Writers!! Tipset om den i et innlegg på søndag og seriøst, alle burde se den.

UKENS HØYDEPUNKT
Fikk hjemmelaget kjøttpudding servert hos tante på søndag, YUM. I tillegg ble det så mye til overs at jeg fikk med meg litt hjem for å knaske på. Altså det er helt sinnsykt godt??

Og høydepunkt #2 var lønningspils med jobben på fredag, Sykt koselig! Jeg tok kveld relativt tidlig, allerede kl 12 var jeg på tur i seng. Sovnet riktignok ikke for et par timer etter, men var deilig å sove lenge på lørdag.

UKENS TV-SERIE
SKAM ♥ Fy faen jeg har savnet deg. Må være lov å bannes litt av glede når historiens beste tv-serie endelig er på lufta igjen. Selv om skuffelsen er stor over at Willy ikke er med i denne sesongen. Men penetrator-Chris er jo ikke SÅ gæli å se på da, så satser på at han får sine minutter på skjermen i løpet av sesongen.

UKENS CRAVING
Frityrstekt kyllingfileet i karrisaus på kinarestauranten. Og har jeg spist det? Nei.

UKENS BILDE
Jeg tok dette på søndag men postet det aldri på bloggen fordi jeg var usikker på om jeg egentlig var fornøyd, haha. Hater at månen blir som en sol, liksom, jeg vil jo SE månen. Men det var et koselig bilde, da.

UKENS TANKE
Hvor fint vi har det her i nord og hvor glad jeg er for å bo her. Eneste jeg har noe i mot er temperaturen. Ellers elsker jeg naturen vår og elsker generelt sett alt med nord norge 🙂

UKENS INNKJØP
Haha i likhet med innlegget for to uker siden – enda to leppestifter fra NYX! Jeg er frelst og helt avhengig av dem. Skal vise dere i et eget innlegg med swatches og bilder, siden jeg nå har fem farger av samme typen leppestift 🙂

4 kommentarer
    1. Herlig! Kjip nedtur da, men man lærer jo noe av det også, haha 😀 De øyenbryna der er ingenting i forhold til mine før, haha!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg