trives best på andre siden

Så var helgen over igjen, da. Altså tenk hvor digg det hadde vært om man hadde fri mandag-fredag og kun jobbet lørdag og søndag. Sånne tanker er det jeg har på søndager hvor jeg er dårlig. Og i dag er en veldig, veldig dårlig søndag.. Men egentlig er det ikke så veldig kjipt, for da har jeg en unnskyldning for å ligge på sofaen hele dagen :-)) Tenker jeg må fyre i gang en eller annen film. Max Manus har jeg ikke sett på mange år, så tror det blir den i dag!

Hadde som sagt noen venner over i går før vi dro på byen, såå koselig! Jeg er bare glad det ble en grei kveld på byen siden jeg hadde gledet meg så mye haha. Det levde til forventningene kan man si, men jeg kan også si at det blir lenge til neste gang. Trives egentlig best på andre siden av baren, faktisk!

4 kommentarer

Siste innlegg