eller så er jeg bare lat :-)

Jeg har trodd i hele dag at det nærmet seg helg. Ikke vet jeg hvorfor, men det var sykt irriterende når jeg innså at det enda kun var tirsdag og l-e-n-g-e til helg. Har forsåvidt hatt en relativt shitty start på uken med dårlig form i tillegg, så det bedrer jeg ikke ting. Har på toppen av alt vært plaget med hodepine som plutselig kommer, så jeg er virkelig klar for litt helg og fri. Vil tro det kommer av at jeg er forferdelig stiv i både nakke og rygg, og eeeegentlig skulle vært hos en kiropraktor for flere måneder siden. Dere vet nå, skal tid til alt. (eller så er jeg bare lat og har derfor ikke kommet meg dit enda)

Så nå skal jeg powernappe for å forebygge hodepinen jeg kjenner er på tur. Hvis jeg klarer å sovne, de jeg bor hos har barn og det er noe helt sinnsykt lytt ned hit og støy så å si fra morgen til kveld. Og de er glad i å løpe inne. Og hoppe. Og trampe. Ja dere skjønner tegninga.. Jeg har i alle fall tak over hodet – selv om det er et veldig tynt ett haha.

Nå ble det mye negativt her, skal gjøre opp for det med å være positiv i neste innlegg ♥

Bildene er forresten fra helgen, siden jeg ikke har brukt sminke på to dager. Mest fordi jeg har vært i dårlig form – assa da ER man i dårlig form når man ikke klarer tanken på å skulle sminke seg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg