bare en liten ps

Altså YES, fikk lønn i går så ting jeg har trengt har nå havnet i handlekurven på nelly og noe har jeg allerede rukket å klikke hjem. Den grønne kjolen har jeg i sort, og den er så behagelig at nå måtte jeg ha den i grønn også når den var på salg.. Jumpsuiten skal jeg bruke på boklanseringen til Soph om en uke, samme med det ene paret sko. Det andre kjøper jeg bare fordi det var billig – og kanskje de er gode å gå i! Klokker får man aldri får mye av, og spesielt ikke når jeg kun har to fra før.

Bare en sånn liten ps! Nelly har nå et kjempestort salg og etter min mening for første gang et salg det er verdt å se på. Er vandt med at det vanligvis er mye drit, men nå var det sykt mye fint der! Skal bruke en halvtime på å se gjennom nå, hehe.. Gå til salget HER.

Kosesett HER / Kjole HER (kun 174kr!) / Jumpsuit HER
Sko HER / Sko HER (kun 89kr!) / Klokke HER (kun 74kr!)

/adlinks

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg