gleder og gruer meg

Altså – FOR en helg, må jeg nesten bare starte med å si. Jeg sitter nå på bussen på tur til tanten min som bort litt utenfor Oslo hvor jeg skal være til flyet mitt går i kveld kl 20:25. Jeg har hatt det så utrolig fint siden torsdag og både gleder og gruer meg til å dra hjem. Det skal bli godt fordi nå har jeg dratt rundt på kofferten min i en halvtime for å finne frem til bussen og jeg gleder meg til å pakke ut av den og legge meg i senga mi, haha. Men samtidig blir det trist å dra fra vennene mine som jeg har har hatt det så gøy med. Men Oslo er jo bare en liten svipptur med fly unna, så skal nok klare å få til en tur igjen ganske snart.

Jeg er forøvrig på god vei til å miste stemmen også, haha. Det tar på å drikke torsdag, fredag, lørdag og søndag.. Herregud jeg har så mye bilder nå som jeg ikke har fått lagt ut, så det blir jeg å gjøre i kveld eller i morgen.

Bennyboo dro sammen med oss på boklanseringsfesten i går ♥ Love you!!

Jeg og Charlotte bestilte oss velfortjent pizza hjem i går. Altså Foodora er virkelig noe vi burde få i Harstad, så digg! Sier jeg i alle fall, vet jo at det mest sannsynlig ikke blir å skje.

Har vært grått og trasig vær helt siden jeg kom, men sånn er jo høsten i Oslo. I Harstad derimot er det frost om kveldene nå, så DET gleder jeg meg ikke til å komme hjem til…

Snek med meg cookies hjem som en liten suvernir, så nå gjenstår det å se om de overlever flyturen i kofferten.. Mest sannsynlig ikke 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg