gårdagens antrekk

/adlinks

Nå har jeg spist middag med tante og onkel og er på tur til flyplassen. Flyet mitt går kl 20:25 så tenker det er greit å være tidlig ute med tanke på sikkerhetskontrollen, som jeg forøvrig hater fordi jeg alltid føler meg som en kriminell når jeg går gjennom der.. Og jeg blir så nervøs at jeg sikkert virker veldig mistenksom, haha.

Tenkte bare å vise dere gårdagens antrekk, som egentlig var reserveantrekket mitt. Bestilte en pakke fra nelly forrige fredag som jeg hadde håpet kom før jeg dro, men den kom altså nå på fredag.. Så den må jeg altså hente i morgen. Men heldigvis var jeg smart å bestilte denne kjolen direkte til Charlotte i Oslo, så den kom torsdagen!

Kjole HER, sko HER, dongeriskjorte fra H&M.
For de som måtte lure er det hvite klistremerket jeg har på puppen et utdrag fra Soph sin bok.
Foto: Joakim ♥

4 kommentarer

Siste innlegg