uken som gikk #43

I går tok jeg meg en liten bloggpause til fordel for å – wait for it – spille.. Og litt fordi jeg hadde personalmøte i to og en halv time og klokken plutselig var halv ni. Kvelden går som regel alt for fort, nesten så fort at jeg kan måle den i antall episoder med cæsar. “nå er det tre episoder til leggetid” eller “pizzaen er ferdig i ovnen om en halv episode” haha lol nei nå skal jeg slutte. Jeg har nettopp landet i sofaen (♥) med cæsar på skjermen etter en koselig middag med pappa og lillesøster, og en liten tur på treningen til lillebror. I kveld blir det _bare_ avslapping. Her er i alle fall oppsummering av forrige uke, for de som er nyskjerrig på deeet!

UKENS OPPTUR
Haha så sykt nerd å skulle si det, men rykket opp i rank på lol! Jepp, jeg spiller lol (og det var det jeg prioriterte i går). Har riktignok hatt en pause på 6mnd nettopp, så har nylig startet å spille igjen. Det er så koselig å spille med guttene mine ♥ (selv om jeg får mye kjeft og de mobber meg litt på grunn av bloggen)

UKENS NEDTUR
Å ha første dag tilbake på jobb på tirsdag etter en langhelg i Oslo. Ellers har alt etter onsdag generelt vært kjipt, haha.

UKENS LÅT
Har egentlig ikke lyst til å skrive det fordi jeg haater når vennene mine liker samme sanger som meg og “hører dem opp”, haha… Men så kom jeg på at vennene mine er ekstremt dårlige blogglesere, så da går det bra! Men Clean Bandit – Rockabye ft. Sean Paul & Anne-Marie er seriøst SÅ SYKT FENGENDE!! Jeg har elsket Sean Paul siden jeg var ung (lættis å si sånt når jeg bare er 22) og han skuffer aldri. Ikke ofte jeg får frysninger av en sang, men når jeg hører teksten her så får jeg altså det.

UKENS THROWBACK
Ukens throwback til ære for min kjære bamse som jeg tror jeg har mistet. Jeg fikk den da jeg ble født og den heter storebamse, haha. Skal ikke stå på kreativiteten! Storebamse, lillebamse og kalle kanin – mine tre kjære følgesvenner ♥ Også var jeg jo sykt søt her, da.

UKENS FILM
Har faktisk ikke sett en eneste film denne uken, og jeg skjemmes.

UKENS HØYDEPUNKT
Soldag på brun og blid!! Gratis sol ♥ Selv om det ble omgjort til en ganske stor nedtur i går da jeg oppdaget at hvite meg var blitt ganske så rød, og da altså solbrent 🙂 🙂 Altså jeg skal ikke klage, farge er farge.

UKENS TV-SERIE
Hotel Cæsar ♥ Jeg har endelig klart å se meg sånn passe opp så snart er jeg i nåtid, haha!

UKENS CRAVING
Hehe, lompe med salami.. Så det har gått to-tre pakker lomper denne uken.

UKENS BILDE

UKENS INNKJØP
I og med at jeg brukte vel mye penger i Oslo har jeg ikke kjøpt noe som helst etter jeg kom hjem. Her må det sparast, ass! Men jeg vet allerede at neste innkjøp blir vintersko, for faen det er kaldt å skulle gå ute nå om dagen.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg