uken som gikk #42

Daa var det tid for en oppsummering av forrige uke! Som egentlig gikk alt for fort, om du spør meg. Nå er jeg nettopp ferdig på jobb og hadde egentlig personalmøte på gründer som jeg skulle på – men det ble utsatt. Så da har jeg plutselig litt ekstra tid til å… Sove? Haha neei må vel kanskje pakke ut av kofferten og kjøre til pappa med klær som skal vaskes. Jepp, jeg har enda ikke vaskemaskin. Sykt å skulle si det, men jeg skulle heller ønske jeg kunne vaske klærne mine selv.

UKENS OPPTUR
Å dra til Oslo – definitivt! Ikke minst å få møtt alle mine fine Oslo-venner igjen.

UKENS NEDTUR
Noen tok telefonen min på boklanseringsfesten (da jeg hadde glemte den på en benk i fotoboksen), og jeg trodde helt ærlig jeg aldri ble til å se den igjen. Fikk helt panikk siden jeg skulle hjem dagen etter og flybillettene mine lå der, men tenkte jo at hallooo det er et lukket arrangement liksom, hvem stjeler en telefon. Fikk heller ikke lov å spørre DJen om å rope ut om noen tilfeldigvis hadde tatt den ved en feil, noe som resulterte i at vedkommende forlot festen før DJen var ferdig å spille og jeg måtte på jakt ved å følge find my iphone.. Men etter å ha brukt 600 forbanna kjipe kroner på taxi (som jeg først trodde bare var 300kr og da gikk det “greit”, men etter en tur i nettbanken så jeg altså at det faktisk var det dobbelte) fikk jeg den tilbake. Jeg elsker find my iphone!!

Så nedturen var vel eeegentlig å måtte bruke 600kr på noe som i utgangspunktet ikke var min feil, siden vedkommende var så full at hun mente telefonen hadde ligget i leiligheten hennes da hun kom hjem. Faen det er kjipt og ikke minst irriterende å tenke på når man ikke har så mye penger. Sikkert småpenger for noen, men ikke alle som har råd til sånt.

UKENS LÅT
Gavin DeGraw – She Sets The City On Fire. Jeg elsker Gavin og har en stor drøm om å få sett en konsert med han – men da helst med de gamle, gode sangene også.

UKENS THROWBACK
Skulle til å si at dette er en throwback til tiden jeg var myk, men sannheten er at jeg seriøst kan gjøre dette enda. Bare uten å skulle suge på tåa da, haha.. Søta på busstur med papsen ♥ Bussen vi forøvrig enda har!

UKENS FILM
Shrek, haha… Jeg og Charlotte så den på søndagsmorningen mens vi spiste pizza. Elsker barnefilmer!

UKENS HØYDEPUNKT
IKEA!! Faen det var digg å kruuuuse rundt i bygget der. Kunne selvfølgelig vært bedre om jeg ikke hadde vært fyllesyk (egentlig tror jeg bare at jeg enda var full) MEN digg uansett. Har aldri vært på IKEA før og jeg elsket det, håper vi snart får det opp hit i nærheten!! Da skal det shoppas ass.

UKENS TV-SERIE
Once again – SKAM!

UKENS CRAVING
PIZZA!! Derfor var det helt himmelsk at jeg og Charlotte bestilte oss pizza fra foodora på søndag. Husker ikke hvilken restaurant jeg bestilte fra, men den var faktisk billig og jææævla god. Håper jeg husker det til neste Oslotur, hehe.

UKENS BILDE
Haha dette ass… Digre tenner og øyne liksom. Men søtt bilde da, god stemning med Benny og Fetisha som ler ♥ Love you guys.

UKENS TANKE
Jeg har litt lyst å flytte til Oslo, men samtidig ikke. Jeg elsker Nord Norge og er alt for familiekjær til å skulle bo så langt unna, sistnevnte er nok det som stopper meg mest. Det går jo eksempelvis ikke direktefly fra Oslo til Lofoten, så da hadde jeg fått en utrolig lang reisevei med mellomlandinger for å besøke mamma og søskene mine. Men såklart hadde det vært fint å bodd der. Jeg tror jeg hadde trivdes, for jeg har alltid tenkt at Oslo er så utrolig stort og uoversiktlig men har nå skjønt at det egentlig ikke er det. Det går tbane, trikk og buss hele tiden – og dermed føles alt veldig nært.

UKENS INNKJØP
Den kjolen her og et par sko som ikke vises, I love! Kjolen kan kjøpes HER og skoene HER. Ellers har jeg jo faktisk kjøpt en del i Oslo, men tenker å lage et eget innlegg om det. Har også kjøpt en del på nelly som jeg hentet i går og skal vise dere.

/ adlinks


Foto: Joakim Kleven

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg