selge klær?

Hei hei! Jeg har nettopp kommet hjem fra jobb, selv om jeg var ferdig kl 18 har jeg vært en tur å tatt sol og kjørt en liten tur med Lotte. Så nå har jeg satt meg tilrette i senga for å se litt på hotel cæsar og spise lompe med salami, som altså ble middagen min i dag haha..

Tenkte å vise dere noen favoritter fra nelly, har forøvrig klikket noen av dem hjem allerede også. Jeg skal bli flinkere å selge klær og sko fremover sånn at det ikke hoper seg opp, alle burde bli flinkere til det i stedet for å bare kaste! Og vil man ikke selge, lever det til fretex eller andre bruktbutikker. Gjenbruk er bra.

Vurderte å legge ut noe for salg på bloggen – er det ønskelig? Det vil være klær i str M-L, sko i str 38-39 og litt tilbehør. Kan sende såfremst kjøper betaler frakten, som vil bli fra 33-100kr alt etter hvor tung pakken er 🙂 Let me know i kommentarfeltet 🙂

/adlinks

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg