snart a jour

Oi så deilig med helg, å sove til klokken 12 i dag kjente jeg at jeg trengte. Nå har jeg satt meg godt tilrette i sofaen med kosedressen for å se på Hotel Cæsar, har jo uendelig med episoder å ta igjen i og med at jeg falt litt av for to år siden. Men snart er jeg a jour! Selv om det kan virke sånn på bildene er leiligheten min et eneste rot om dagen, så den må jeg få ryddet i helgen. Tenker jeg må belønne meg selv for å få det gjort, for så lat er jeg faktisk.

I kveld skal jeg på jobb på gründer, og vi har pyntet helt sykt bra til halloween! Altså, jeg var innom i går og klarte å skremme meg selv.. Jeg gruer meg riktignok litt, for jeg har ikke øvd meg på sminke i forveien – så i kveld blir det sminke på sparket. Kanskje litt dumt, men jeg skal ikke kle meg ut som noe kompliserte saker, så det går nok bra! Skal i alle fall ikke bruke falskblodet vi kjøpte, i ansiktet. Brukte det på hendene for å dekorere på TIRSDAG og ser på bildene at jeg enda er litt rosa 🙁

Kosedress HER til kun 399kr!

/adlink

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg