halloweenkostyme

Jeg hadde ikke trodd at jeg måtte tvinge meg selv opp kl 14, men det var faen meg vanskelig å stå opp til og med da, haha. Jeg er bare glad klokken ble stilt en time tilbake i natt, så teknisk sett har vi fått en time lengre søvn. Deilig ass! Nå skal jeg mumse godteri og se Cæsar mens jeg prøver å se om jeg har noen venner som vil spise søndagsmiddag med meg, haha.

I går var gøy, men jeg kjente jeg skulle ønske at jeg også var ute, haha. Jeg gikk for en slags nedstøvet dukke som hadde drept noen og er egentlig fornøyd med resultatet til at dette var første forsøk! Til neste år må jeg øve meg litt mer om jeg skal sminke meg selv, for jeg tror egentlig bare jeg var heldig i går. Var hvertfall ei som var veeeldig glad for å komme hjem og dusje og skrubbe seg, haha. Og SÅ gøy at folk synes vi hadde gjort en god jobb med dekorering, for det har faen meg tatt tid.

Synes forresten det var digg med musespeler, er det sosialt akseptabelt å gå med det til vanlig i en alder av 22? Spør for en venn.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg