sett sammen din bildevegg

Hva er greia med at man alltid skal bli syk når man ikke har tid til det? Forstå det den som kan. Jeg har i alle fall ikke tid til å være syk, så helt siden jeg begynte å merke antydning til forkjølelse har jeg proppet i meg C-vitaminer i tillegg til B-vitaminer. Ikke at sistnevnte funker på forkjølelse, men er jo lov å håpe haha. Satser på at jeg er på beina igjen imorgen, vet jo forsåvidt fra forrige gang jeg var syk at om jeg ikke slapper av noen dager så går det lengre tid til jeg er frisk. Men jeg har jo en tendens til å ikke lære, sant. Derfor har jeg altså ikke slappet så veldig mye av de siste dagene og får nå svi.

 


 

Anyways! Endelig har bilder til stuen og soverommet dumpet ned i postkassen! Har lenge sett på forskjellige kombinasjoner på desenio.no men i og med at de har så utrolig mange fine var det vanskelig å velge hva jeg skulle gå for. I tillegg føler jeg at man ser seg blind når man bruker lang tid, så på et punkt var jeg usikker på om jeg i det hele tatt kom til å klare å bestemme meg for bare noen få, haha. Mine favorittkategorier må være mindfulness og svarthvitt. Jeg tror alle finner seg noen favoritter derfra!

Tips! Gjør som meg om du skal sette sammen en bildevegg.
→ Lagre bildene du vil ha.
→ Endre størrelsen (på feks pixlr.com/express) til den størrelsen du skal ha. Skal du ha bildet i 30×40 endrer du størrelsen til 300×400.
→ Så setter du dem sammen i paint!

Veldig smart måte å gjøre det på, så får du også se helheten! Her er bildet jeg laget til å ha over sofaen i stua, som jeg ble veldig fornøyd med. Har også bestilt noen andre bilder for å ha over pulten og spisebordet, og de to bildene nederst tenkte jeg å ha på kjøkkenet.

Jeg skal henge dem opp i løpet av helgen, så bilder kommer på søndag. Må først få kjøpt rammer til de bildene jeg ikke bestilte rammer til!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg