stuen er komplett!

Jeg er så fornøyd!! Endelig har jeg fått bilder opp på stua, og det HELT selv! Ikke bare-bare uten vater eller hjelp, men fanden ble det ganske rett uansett. Ganske stolt over å ha tatt dette på øyemål, haha. Enda har jeg fire bilder jeg ikke har fått rammet inn, men må bestemme meg hvor jeg skal ha dem før jeg henger dem opp. Nå ble det fint, og jeg er veldig fornøyd med bildene jeg endte opp med.

Kan tipse om at desenio nå har 25% på alle 30×40 plakater ut i morgen. De største bildene jeg har i midten er 30×40, de minste er 21×30 og de to på sidene – samt det til høyre – er 50×70. Les innlegget mitt under her om dere vil ha tips til hvordan å sette sammen en bildevegg veldig enkelt 🙂 De fleste av bildene jeg har bestilt finner du i kategorien fashion og svarthvitt. Jeg er også veldig fan av store bilder, så tror kanskje jeg blir å kjøpe et 70×100 bilde å ha på veggen til høyre! Det tror jeg hadde blitt veldig kult, kanskje et ala verdenskart.

Disse bildene er i str 30×40. Enda litt usikker på om jeg skal la de henge her, eller om jeg skal henge dem på soverommet heller. Har et annet bilde i str 50×70 som hadde passet veldig fint der, så får se om jeg bytter dem ut med det. Angrer litt på at jeg ikke bestilte det til høyre i 50×70 istedefor 30×40, mulig jeg må gjøre for jeg likte det utrolig godt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg