førjulskonkurranse!

Dette synes jeg er stas, jeg skal nemlig ha en førjulskonkurranse til dere! Og med en premie som jeg selv er veldig fan av, og skal bestille klart til nyttår. Premien er en personlig almanakk fra personligalmanakk.com! Jeg har brukt deres almanakk noen år tidligere, i 2012, 13 og 14, men nå har jeg hatt noen år uten og kjent på at jeg kunne trengt den veldig til tider. Kalenderen på telefonen er liksom ikke helt det samme.

To av almanakkene jeg har hatt ser du bilder av nederst i innlegget, og den tredje (2014) er den jeg holder på bildene 🙂 I 2013 gikk jeg for størrelsen “medium”, siden jeg synes størrelsen “stor” som jeg hadde i 2012 ble litt for stor. Men i år tror jeg faktisk at jeg blir å gå for A5 størrelsen, som jeg hadde i 2014, om jeg ikke tar medium på nytt. Ikke bare-bare å skulle bestemme seg, altså.

Uansett! Det eneste du trenger å gjøre for å delta er å like facebooksiden min HER, følge meg på instagram hvor jeg heter @sstinemari og kommenter “gjort” på dette innlegget med navnet ditt og epost som du kan kontaktes på. Og best av alt: jeg blir å trekke ikke bare en – men TO vinnere! Her er det altså stor sjanse for å vinne.

Vinnerne blir trukket neste onsdag, 30.11, og kontaktes av personlig almanakk ♥ Lykke til!

Følg personlig almanakk på deres kanaler:
INSTAGRAM: @personligalmanakk
SNAPCHAT: pers_almanakk
FACEBOOK: personligalmanakk.com

14 kommentarer

Siste innlegg