uken som gikk #46

UKENS OPPTUR
Når ukens opptur er at jeg finner ut at jeg har klart å se meg ganske mye opp på hotel cæsar og nå henger “kun” ett og et halvt år etter.. Vell. Livet, dere!

UKENS NEDTUR
Å bli syk. Det er sjelden jeg blir syk, men gjentagende når jeg blir syk er at jeg ikke holder meg hjemme. Noe som resulterer i at jeg blir enda dårligere. Så jeg presset meg altså på jobb i forrige uke, så denne mandagen og tirsdagen måtte jeg holde meg hjemme. Det hadde jeg sluppet om jeg bare hadde lært og holdt meg hjemme til å begynne med.. Kanskje jeg lærer til neste gang og ikke presser meg selv.

UKENS LÅT
Fanny sin nye sang, kids!! Faen jeg er hekta ass. Gått på repeat i bilen og jeg synger med for ful hals, haha.

UKENS THROWBACK
Haha! Jeg begynte oppriktig å le når jeg så denne bildeserien på min gamle blogg. Kan kanskje si at disse bildene reflekterer en ganske så normal skoledag på ungdomsskolen. Men gøy å se tilbake på, da! Veldig, veldig, veeeeldig glad for at jeg (og forsåvidt Hanne, i den blå boblejakken) var så flink å ta bilder før som jeg har å se tilbake på.

UKENS FILM
Har ikke sett en eneste film?? Til tross for at jeg har sikkert 30 markerte filmer som venter på å bli sett på viaplay og netflix. Blir film-helg på meg, med andre ord.

UKENS HØYDEPUNKT
Julebord med telenor på fredag! Masse flotte folk og god mat gjorde det til en veldig fin kveld. Så vet jo dere som har lest bloggen min en stund at jeg er ganske kjendishunter av meg – så da jeg møtte lokalkjendisen Kristian Kristensen ble kvelden komplett. Veldig hyggelig type! Og det er altså han som er på ukens bilde 🙂

UKENS TV-SERIE
Aber Bergen! Fy faen for en serie. Jeg både elsket og elsker den, håper det kommer flere sesonger!! Odd Magnus er jo kjent for å være en ganske tullete type, så hadde egnetlig ikke så høye forventninger til at han skulle klare en “seriøs” rolle. Tenkte at eegentlig kunne det jo ikke bli så bra. Men fy faen! Han imponerte stort og var hele grunnen til at jeg fortsatte å se på. RÅ fyr! Anbefaler den til alle. Du kan se den på viaplay!

UKENS CRAVING
Wok med svinekjøtt og oystersaus med hvitløk. Rema har/hadde tilbud på strimlet svinekjøtt, så jeg hamstret som bare det og har så å si levd på dette i en uke haha. SÅ FORBANNA GODT.

UKENS BILDE
Rå fyr!

UKENS INNKJØP
12 par med vipper fra ebay som dumpet i postkassa. I love <3 Jeg er litt ivrig på ebay, så tenkte kanskje jeg skulle starte med et innlegg “månedens ebay” hvor jeg viser hva jeg har kjøpt. Usikker på hvor lenge jeg blir å klare å holde på med det, siden jeg som reeegel kun kjøper det samme hver gang. Jeg får se!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg