jeg lever enda :-)

Jeg lever! Mitt fravær skyldes rett og slett at forrige onsdag våknet jeg og var syk. Jeg skal ikke overdrive, meeen det føltes som jeg lå for døden med feber fra helvete haha. Så fra onsdag til lørdag tror jeg at jeg sov bort mot 50 timer. Jeg har altså vært i helt forferdelig form og er enda småforkjølt, men går mye bedre nå! Jeg takler utrolig dårlig å ha feber, hodepine og en kropp som verker – så er glad jeg er ferdig med det. Så da vet dere hvorfor det har vært ekstremt stille her inne, jeg har hatt all tid i hele verden til å oppdatere bloggen, men når jeg er syk har jeg lite lyst til å gjøre noe som helst.. I alle fall ikke blogge, haha. Selv om jeg har tenkt på det! Så jeg har for det meste sovet, prøvd å spise og dusjet hundre gang for dag fordi jeg har vært kald/varm/kald om hverandre hele tiden.

Jeg kom til mamma på mandag hvor jeg skal være til lørdag. Det er godt å være her å bare slappe av. Så skal jeg møte en venninne i morgen som har fått baby!! Herregud som jeg gleder meg til det ♥

Bildene er gamle.

2 kommentarer
    1. usj så innmari vondt! Jeg fikk feber i natt, men det er heldigvis allerede over. Fortsatt vondt i hodet og forkjølet, men håper det blir bedre og ikke verre. Skjønner at det er slitsomt å være syk så mange dager da, men flott at du er bedre nå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg