en voksengreie?

adlinks

Jeg har egentlig litt panikk for å gå i butikker generelt og har med årene blitt veldig lite glad i folksomme plasser. Er det en voksengreie?? Derfor bruker jeg som regel å gå i butikker på tidspunkter jeg tror det er lite folk. Men dere vet, som regel er det mest folk når man minst venter det 🙂 🙂 Men ett unntak er jo black friday og ikke minst romjulen. Da vet man at det flyter over av folk, og jeg holder meg med vilje hjemme. Med andre ord – i stedet for å dra i butikker etter jobb i dag, dro jeg hjem å powernappet. SÅ mye bedre enn å brøyte vei gjennom spinnville folk som jakter på tilbud. Og ikke minst, man kan jo handle på nett?? Så jeg valgte sistnevnte, selv om det ble ekstremt lite i handlekurven i dag.

Så nå dumper det snart ned et par bukser fra bikbok i posten. Mer enn det har jeg faktisk ikke handlet, selv om nelly har kjørt sinnsykt med tilbud hver time i dag. Jeg er så utrolig ubesluttsom, så det har blitt til at jeg har tenkt for lenge og tilbudet har gått ut, haha.. Men det er jo alltids cyber monday på mandag vet dere! Og NELLY kjører 20% på hele butikken om du bruker koden BLACK20 og det gjelder hele helgen 😀 Så litt tid på å bestemme meg, har jeg!

Nå ble det myyye snakk her. Jeg tenker å snart legge meg. I morgen er det først jobb 0930 – 17, så fra 22 – 04. Søndagen er med andre ord reservert for avslapping på såffan 🙂

Genseren min er en del av en superdeilig kosedress du finner HER. Den er mer lyserosa enn beige, da.
Buksen er en modell fra bikbok som er kort i beina.

9 kommentarer
    1. er lik selv! av en eller annen merkelig grunn liker jeg best når det nesten er tomt i butikkene. merker også at før var det panikkmodus om jeg måtte shoppe alene, men nå er det det jeg foretrekker 😀 ha en fin helg!

    2. Haha, ja det tror jeg også! (sett bort fra de med sosial angst da) Var ute å handlet i dag og var helt utslitt når jeg kom hjem liksom… holder meg somregel til tider og dager uten mye folk. Favorittstedet før var Oslo-city liksom.. hater det nå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg