årets festkjoler til julen

Juletiden er jo den o-store festtiden, og i den anledning har jeg fylt et helt innlegg med festkjole-tips! Det er jo både julaften, romjul og nyttår – i tillegg til at mange kjører juletrefester noen dager for julaften. Så det er altså mange anledninger, og jeg er kanskje ikke den eneste som liker å ha en kjole til hver kveld?

Jeg må nesten le litt, OKEI DA jeg hadde liiiitt problemer med å begrense meg så det ble ganske stort utvalg her av kjoler jeg likte.. Men jeg håper i alle fall noen av dere finner noe som faller i smak! I know I did!

Favorittene mine er så å si alle langkjolene (haha), paljettkjole nr 1 og den første sorte på andre rad. Jeg synes også velurkjoler er dødsfint, men føler ikke det er helt meg. Men på andre synes jeg alltid det er så utrolig sexy, uansett om den er heldekkende og gulvlengde! Det er bare noe med dem som har det lille ekstra.

Adlinks

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg