stolt storesøster

Dere vet de dagene hvor det bare rett og slett er for lite timer. Sånn føles det litt i dag når jeg sov i 3 timer, var på jobb fra 0930 – 17, så dro i hallen for å se handballkamp til både lillesøster fra Lofoten og lillebror i Harstad, nå er hos tante for å spise taco OOOOG skal på jobb igjen fra 22 – 04. I dag er bare rett og slett ikke dagen, haha. I tillegg bestemte magen seg for å slå seg vrang på jobb i dag, så ble liggende en stund på sofaen med heftige smerter. Men men, en sånn dag en gang i blant er vel OK, får trøste meg med at i morgen kan jeg ligge langflat på sofaen hele dagen og ikke gjøre annet enn å se cæsar.

Jeg må bare si hvor utrolig stolt jeg blir av å se på småsøskene mine spille både håndball og fotball. Det er så gøy, satt med smil fra øre til øre og så ufattelig stolt. Lillesøster og lillebror spilte faktisk mot hverandre, noe som var veldig gøy å se på. Det er to år som skiller dem men likevel møtte de hverandre til kamp. Jeg har aldri sett lillesøster spille siden hun bor i Lofoten, så det var stas. Satt å håpte på uavgjort for å ikke havne i en typisk klein søstersituasjon (følte meg litt dum som satt der å heiet på begge lag, haha), men lillesøster vant kampen og jeg hadde ingen problem med å rose lillebror – for han er så utrolig talentfull! I dag er jeg virkelig stolt storesøster, ingenting som er så gøy som å se sine søsken mestre noe.

3 kommentarer
    1. så koselig! har alltid angret på at jeg sluttet med håndball da jeg var liten! Forresten, handler du på ebay/lignende nettsider? kunne du isåfall laget et innlegg der du linker til dine beste kupp?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg