blir en trist desember

I dag er en sånn fredag hvor jeg seriøst ikke kan skjønne hvor uka har blitt av. Føles som det var i går at det var mandag og jeg lurte på om det var lenge til helg, haha. Tror faktisk aldri jeg har hatt en så merkelig følelse på en fredag før. Nesten litt skummelt.

Jeg var ferdig halv 4 på jobb og nå skal jeg sove litt før jeg drar på jobb på Gründer! Det blir en veldig rar og trist desember, for det er besluttet at vi skal legge ned Gründer fra 31.12. Så når nyttår starter er det altså ikke mer jobb på meg i helgene. Utrolig trist og ikke minst skal det bli rart å plutselig ikke ha noe fast å gjøre i helgene. Være arbeidsledig fredag og lørdagskveldene liksom. Så det blir ekstra trist når jeg har mine siste vakter i romjula. Men sånn måtte det bli når omsetningen bare har gått ned. Jeg blir i alle fall ikke å søke etter noen ny helgejobb med det første. Jeg har allerede 100% jobb og har praktisk talt ikke behov for ekstra i helgene. Eneste grunnen til at jeg har jobbet ekstra på Gründer er fordi jeg trives så godt, både med å stå bak baren og lære nye ting OOOG har verdens herligste kolleger der. Derfor ser jeg ingen vits i å finne meg en ny jobb nå “bare fordi”, da kan jeg like greit ha fri i helgene og kanskje det plutselig dukker opp noe som kan virke spennende eller gøy 🙂 Vi får se! Jeg har i alle fall masse gode minner å ta med meg fra dette året jeg har hatt på Gründer. Den herlige gjengen vil bli savnet ♥


Lignende genser finner du HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg