uken som gikk #1

ÅRETS FØRSTE UKE! Etter denne setningen hadde jeg skrevet “Altså jeg føler ikke 2009 overhode.” av en eller annen grunn. Men tror det jeg mente var at jeg føler jo egentlig at 2009 var i går – selv om jeg ikke gjør det på dette tidspunktet og ikke kan skjønne hvorfor jeg skulle føle det da.

Her har dere i alle fall min første uke oppsummert, litt sent siden jeg hadde planlagt å poste den på mandag egentlig. Så har kanskje noen sett at de siste ukene av desember falt bort, naturlig nok siden jeg ikke blogget. Men jeg skal prøve å bli bedre <3

UKENS OPPTUR
Å få vite at to venninner som har kjøpt seg leilighet sammen i Oslo, skal ha innflyttingsfest i februar som jeg skal dra ned på! Det blir gøy å se alle mine fine venner i Oslo igjen.

UKENS NEDTUR
Å finne ut at jeg måtte ha to nye vinterdekk. Det er ikke akkurat verdens største nedtur, men jeg klarte ikke komme på noe som var mer krise.

UKENS LÅT
Ruben – Go For Love.

Siden Ruben er fra Bjarkøy utenfor Harstad kjenner jeg til han fra før og jeg må bare si – det han får til! Utrolig talentfull er det ingen tvil om at han er. Jeg fikk frysninger av denne sangen og tror nok den kan bli en stor hit i 2017. Selv om han kun er en bekjent som jeg egentlig aldri snakker med ble jeg helt sykt proud når jeg så at 730.no skrev om sangen hans! SÅ gøy! Det kan du lese om HER.

UKENS THROWBACK
Kun fordi jeg ligger i sengen med ullsokker og innballet i dyne hver eneste dag blir det en liten throwback til Alanya 2014. Hadde ikke hatt noe i mot en tur til varmere strøk nå, altså.. OG hallo kan vi ta en kort applaus for at jeg klarte å bli brun på de to ukene jeg var der? Noen tenker kanskje at det bare skulle mangle, men jeg blir så sinnsykt tregt brun.

Savner varme og lyst hår. Sistnevnte er jeg i tenkeboksen for om jeg skal gjennomføre snart.. Men jeg savner ikke den urene huden jeg hadde på denne tiden.

UKENS FILM
Varg Veum! Jeg har fulltført et maraton med fem av filmene i helgen, hehe. Husker jeg bruker å se på det da jeg var yngre, og interessen merker jeg enda er der. Flott mann, det hjelper jo på.

UKENS TV-SERIE
Greys Anatomy, som ENDELIG er tilbake på TV2 sumo! Noe av det verste jeg vet om er ventetiden før nye episoder blir publisert, så har jeg heller ikke ork til å benytte meg av de utenlandske sidene som lar deg se episodene samtidig som de kommer ut i USA.

UKENS CRAVING
Kan jeg si Justin Bieber anno 2010? Ha ha ha.. Nei men jeg har hatt en periode nå hvor jeg bare har trengt å høre på de gamle sangene hans, lese litt i boka hans (ja jeg har den selvfølgelig..) og se på filmen hans. En type craving, bare ikke mat-relatert liksom, som denne posten eeegentlig er ment for.

UKENS ANBEFALING
Denne uken vil jeg rett og slett anbefale folk å bli fadder via WWF. Eller pokker heller, trenger ikke være WWF; men rett og slett støtte en god sak du brenner for. Jeg donerer 250kr hver måned (125kr til isbjørn og 125kr til neshorn) og det er de beste pengene jeg bruker. Det er også såpass lite at jeg merker ikke at jeg savner dem. Har nå vært fadder i noen år og glemte det heelt av til jeg var å sjekket nettbanken min nå og avtalegiroer, haha.. I tillegg får du fratrekk på skatten om du støtter saker, så det er jo også en positiv ting med å bry seg.

Så om du vil gjøre en liten forskjell anbefaler jeg alle å klikke seg inn HER. <3

UKENS SHOPPING
Ingenting, om du ser bort fra all maten jeg kjøpte på OBS haha. Tilbud på saus? OK da kjøper vi 15 pakker. Sånn tenker jeg.

UKENS EBAY
Disse! Som jeg også har lagt ut flere bilder av to innlegg under her. Har enda ikke brukt dem enda, men føler det er super kvalitet for en 20’er liksom.
(For de som vil ha link, skriv en privatmelding til meg på facebooksiden min HER)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg