årets beste julegavekjøp

God jul og godt nyttår! Må bare benytte sjansen til å si god jul nå, siden jeg har vært dårlig til å blogge i desember. Og siden de fleste enda har julepynten oppe er det helt innafor, tenker jeg.

Haha, jeg ler like høyt nå når jeg ser på bildene som da jeg bestilte denne til Frida. Ikke minst ler jeg like godt som jeg gjorde da jeg bestemte meg for at hun skulle ha den på seg. Hun har aldri vært vandt med å ha på seg klær og jeg burde kanskje forstå at det kom til å bli en prøvelse, men bilde foran treet – det skulle jeg ha! Så da måtte hun bare finne seg i det. Haha fineste ♥

Dette er kanskje årets beste julegavekjøp fra min side. Og ikke minst mitt beste ebaykjøp i 2016. Kun fordi den var hysterisk morsom å se henne tusle rundt i, selv om hun kun hadde den på seg i 2 minutter.. Men i og med at hun ble ganske misfornøyd og utilpass måtte den av, jeg hadde helst sett henne gå i den hele julaften 🙁

For de som måtte lure er det ikke min hund altså, men tante og onkel sin 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg