fireårsjubileum i dag!

Jeg har i lengre tid nå gått rundt å sagt at det snart er tre år siden jeg fikk lappen. Så kommer facebook her og bare slår meg i trynet i dag – det er FIRE år siden jeg fikk lappen i dag. Det er så sykt. I mitt hode gikk jeg på ungdomsskolen for fire år siden, liksom. Også er det i år 10 år siden jeg begynte i 8.klasse. TI år? Det er ikke morsomt engang. DET er sykt, jeg som såvidt har passert 18 år.

Jeg tar også meg selv i å tenke “så sykt at jeg har lappen. JEG har lappen. JEG kjører bil” også har jeg hatt den i fire år, er 22 år og det er egentlig ikke SÅ sykt. Det er faktisk ganske vanlig. Det syke er egentlig at jeg lager et helt innlegg dedikert til sertifikatet mitt.

I alle fall, grattis til denna lille snella som er overlykkelig for å ha bestått oppkjøringen! For fire år siden. Og tusen takk til Trafikkskolen Harstad og Einar Viggo som skal ha all æren for at jeg i dag kan feire fire år med lappen.

4 kommentarer

Siste innlegg