en bedre versjon av meg selv?

Starten av 2017 har virkelig fått meg til å føle på at tiden går noe så jævla fort altså. Februar allerede?? Jaja, snart sommer igjen om ikke annet. Og jeg har i alle fall kommet meg godt i gang med året! Selv om almanakken jeg skulle bestille før jul, som skulle hjelpe meg gjennom ukene, har blitt avglemt.. Hvordan er det mulig når jeg har tenkt på det flere gang for uken? Jeg bare spør. Skal bestille den i kveld, da.

I alle fall – i år som alle andre år, kun på trass, skal jeg ikke ha et eneste nyttårsforsett. Siden vi nå er inne på dette med nytt år. Jeg synes det er ganske komisk at alle skal bli et nytt og bedre menneske så fort klokka slår 00:00 på nyttårsaften – også varer det i et par uker før man er tilbake til gamle vaner. Jeg trenger ikke et nytt år for å gjøre noe annerledes, derfor tenkte jeg å heller bli en bedre versjon av meg selv (?) i februar. Eller mars. For i mai må jeg passe bunaden så begynner å få det travelt, haha. Men… Så startet jeg nå i januar uansett da. Faen, det var jo langt ifra planen. Eller, planen var det – men det skulle ikke virke som et nyttårsforsett.

Haha dette innlegget skulle kanskje hatt en overskrift som fremmet hvor random innholdet her.

Bildene bak meg er fra desenio.no, genser fra nelly HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg