HELG

Hehe, ja faktisk. HELG! Igjen! Haha, føler meg ganske teit som kan si det på en tirsdag, men i dag tok jeg altså helg. Og det er en skikkelig superlanghelg. Nå skal jeg ikke på jobb igjen før onsdag! Det skal bli godt med noen dager fri, kjenner jeg. Selv om det nettopp var helg og jeg slappet ganske mye av i helgen, sett bort fra den lille turen ut på lørdag.

Uansett! Jeg ville egentlig bare vise dere disse fine bildene mine fra desenio.no som har fått plass på pulten min. Noen så dem kanskje på forrige innlegg på bildene jeg postet. Jeg har enda ikke heelt bestemt meg for hvor de skal henge, men det er i alle fall en start. Det store har hengt over pulten en stund nå, men kanskje jeg bare rett og slett skal ha det stående sånn? Bare flytte det lille til en annen plass, og heller ha en type “quote” plakat foran. Jeg blir altså aldri ferdig med interiør eller fornøyd, haha.. Gleder meg til den dagen jeg ikke tenker at noe mangler overhode :-)) (aldri)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg