onsdag

Dere vet den dagen der alt må gjøres. Man må rydde, vaske, ta oppvasken, skifte på sengen, dusje og atpåtil pakke.. I dag er en sånn dag. Men jeg føler meg produktiv, da! Har startet på oppvasken, har dusjet og skal snart starte på ryddingen. Det er alltid kjipt å skulle komme hjem til bombet leilighet om man har vært borte, så nå skal jeg ta et skikkelig skippertak så jeg slipper å bli deprimert hver gang jeg går inn døra her hjemme. Også skulle jeg egentlig vært på butikken å kjøpt lyspærer – for akkurat nå er det seks lyspærer som er gåen, hehe.. Tenker det er best å utsette det lengst mulig så kan jeg skifte alle samtidig.

Men nå må jeg komme meg tilbake til oppvasken, så skal jeg prøve å komme meg på trening i kveld. Har ikke trent på en uke, så kjenner at det trengs. Ser dere forresten de kreative overskriftene jeg kommer med om dagen??? Jeg har mistet helt grepet på det der med overskrifter. Kanskje jeg bare rett og slett skulle kjørt på med samme type overskrifter som mammatilmichelle har?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg